piątek, 17 sierpnia 2012

ATC wymianka

Na Scrapujących Polkach ostatnia, zakończona wymianka atc to "czarno-białe". Moją parą była Inka z Klonowej (swoją drogą w końcu poznałam kogoś scrapującego z mojej okolicy). Jej ATC przyszło już dawno, jest subtelne, stylowe i piękne... ( może dodam kiedyś zdjęcie jak tylko SŁOŃCE ZAWITA W MOJE OKNA), przyszło też sporo przydasi, które już częściowo wykorzystałam:)

Ja swoje robiłam na ostatnią chwilę, jak to zwykle u mnie ( wysłałam chyba nawet po czasie, ale doszło i Inka już mnie poinformowała, że wszystko ok. Pierwszego nie zdążyłam uwiecznić na zdjęciu, ale był podobny do tego, który ja mam.

Wymyśliłam sobie...
fortepianik..
nic szczególnego, ale efekt mnie zadowolił... z resztą sami ocieńcie


trochę kartonu , kalki, srebrna nutka, biały gel-pen i czarny cienkopis
baza oczywiście z kartonu po Mleczku modyfikowanym- jak zawsze. tych kartonów pociętych już i tych w całości mam tyleee... że nie wiem czy zdołam je wogóle wykorzystać na te wszelkie maleństwa...

I tak sobie pomyślałam.. czemu by nie zgłosić go na WYZWANIE MONOCHROMATYCZNIE 


w końcu jest tu tylko czerń, dozwolona biel, i minimalnie sreberka...


ps. mam jeszcze sporo ATC, czekających wciąż na lepsze światło i specjalne oklaski.. mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie je pokazać tutaj.



2 komentarze:

  1. ależ Ci się udało to ATC! wciąż podziwiam :) widzę że nie tylko ja czekałam na słoneczko -wreszcie jest to i posty można wstawiać :)

    OdpowiedzUsuń