środa, 3 października 2012

jesienne pudełeczko

witam serdecznie po dłuższej mojej nieobecności... niestety wciąż mam problemy z siecią... :/ więc bywam rzadko. kilka wyzwań przepadło, ale cóż ... będą kolejne a karteczki juz poszły do właścicieli:)

dziś mam kartkę-pudełeczko jesienne, wykonane dla mojej babci:) na urodzinki. w typowo jesiennych kolorkach, z niespodzianką w środku:)

z wierzchu niepozorne...


wykorzystałam liście zebrane z córką podczas popołudniowego spacerku po parku. Kwiatek z liści.z guziczkiem w środku.

a po otwarciu...


koszyczek z jesiennym bukiecikiem wykonany z plastikowego pudełka po długopisach opleciona liśćmi i przewiązana wstążeczką.




to moje drugie w życiu fruwające motylki.... jestem z tej karteczki taka dumna... zwłaszcza że powstała w jedną noc... 

papierki z magicznej kartki miały piękny kwiatowy wzór, jednak były zbyt delikatne do tej pracy, więc podkolorowałam je akwarelkami w kredce na bardziej jesienne barwy.
kratka z lemonade dopełniła całość.

karteczkę zgłaszam na 


oraz


wyzwanie  jesienne na blogu sklepu ewa


                                    Wyzwanie #6 - Jesień


oraz na kolejne


paletki się pokrywają, w karteczce występują wszystkie kolorki z obu paletek, więc mam nadzieję, że wszystko jest ok:)







7 komentarzy:

  1. Niesamowity Box! Kwiatek z liści na wieczku i bukiecik w środku są powalające!

    Dziękuję za zabawę w moim wyzwaniu
    Pozdrawiam, Wikucha DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. CO za jesienny klimat!
    Oczarował mnie ten box!

    OdpowiedzUsuń
  3. pudeleczko jest fantastyczna jaki to papier??? jest bosssssssssski


    Dziękuję Ci za zabawę wyzwaniu na blogu sklep-ewa.pl
    romantyczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, piękne jest to pudełeczko!! Cudna jesienna kompozycja :)) Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy Scrapgangu, dziękuję za udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Z każdej strony

    dziękuję za udział w wyzwaniu scrapgangu

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne! Jeszcze takiego nie widziałam :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze pudełko z przepiękną zawartością! Dziękujemy za udział w Decokreacyjnym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń