czwartek, 17 stycznia 2013

Czekoladownik w moim - nie moim stylu.

Witam wszystkich serdecznie i środowo:)

za oknem szaro i mokro, śnieg juz od niedzieli topnieje ku rozpaczy mojej małej Księżniczki, więc dla poprawy nastroju wykonałam karteczkę według bardzo delikatnej, ale optymistycznie nastrajającej mapki kolorystycznej, jaką zaproponowała nam Mamajudo na Scrapujących Polkach, 



serdecznie zapraszam was do podjęcia wyzwania, bo dla mnie to była sama przyjemność. Kolorki może nie do końca "moje", bo w życiu codziennym za różem nie przepadam, ale uważam, że akurat w tym wypadku wszystko ładnie się zgrało.

Czekoladownik powstał według TEGU KURSU NA BLOGU Craftfunowym, 
gdzie moje skromne czeko-cośtam zgłaszam na wyzwanie #12



Myślę, że już wiecie jakie style w karteczkach lubię, oczy-wiście Shabby i wszelkie mocniejsze formy postarzania. Osobiście uważam, że najlepiej wychodzi mi podglądanie innych prac w tych klimatach, ale tym razem starałam się jak mogłam. Wiem, że ten brąz TROCHĘ PRZYTŁACZA pastelowy styl Shabby, ale po dłuższej chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że te dzbanuszki mają jednak coś z tych klimatów.

Tak więc zgłaszam się jeszcze na dwa wyzwania:

Praca w moim stylu - w Magicznej Kartce (wykorzystane papiery to Pożegnanie Lata 006, Pasja Tworzenia 003, Pasja Tworzenia 006)

oraz na wyzwanie na blogu sklepu Scrapek.pl 



wykorzystane produkty to między innymi:


A teraz..... w końcu karteczka, dziś ubogo, jedno zdjęcie, ale jutro będzie więcej:)


dodatkowe zdjęcia...



to ta sama kartka, tylko fotografowana w żarówkowym świetle, w mniej sprzyjających warunkach...



Założyłam w tym roku, że dziadkowie i babcie, oraz PRADZIADKOWIE I PRABABCIE :) dostaną w tym roku po czekoladzie, od Małgosi:) więc pojawi się jeszcze kilka czekoladowników:)

Przypominam o:

  moim CANDY (jutro dodam jeszcze parę drobiazgów)
oraz 

pozdrawiam serdecznie i ślę buziaki zaglądaczom i zaglądaczkom :*




8 komentarzy:

  1. Śliczne, a motylek fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! chciałabym się kiedyś tak nauczyć !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wyszła,śliczna kolorystyka i cudnie przeplatają się kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow..ile tam pięknych warstw...dziękuję za udział w wyzwaniu-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogata i pastelowo slodka kompozycja :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bogato ozdobiona, ale ze smakiem :))
    bardzo dziękuję za skorzystanie z mojego kursu i udział w naszym wyzwaniu, pozdrawiam, Aśko_DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo warstwowa. super.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń