piątek, 25 stycznia 2013

WYZWANIE CRAFT-SZAFY i moje zaległości ze święta babci i dziadka

Witam serdecznie, dziś przychodzę z zaległościami... 
Dni Babci i Dziadka już za nami,
 prawie wszyscy już obdarowani 
( ostatnia paczuszka czeka na babcię, która jutro nas nawiedzi:), 
ale nie wszystko zostało jeszcze zaprezentowane ...

TAK WIĘC, po pierwsze 

na nowe, MOJE :p wyzwanie na CRAFT-SZAFIE przygotowałam... 
a właściwie odnowiłam szkatułkę mojej babci, 
która (szkatułka oczywiście) prosiła się od dawna, leżąc u mnie w tzw"poczekalni".

 Dzień Babci był najlepszą ku temu okazją, a dodatkową inspiracja okazał się utwór Michała Bajora

"Dedykacja dla dwojga", 

który jest inspiracją w owym Najnowszym Wyzwaniu Na Craft-Szafie 


Kto jeszcze nie zajrzał do szafy, zapraszam serdecznie do podjęcia wyzwania, na zwycięzcę czeka nagroda niespodzianka ode mnie:)

a tu juz moja Babcina szkatułka... kilka zdjęć przed i po...

przed...



i po... :)



wykorzystałam  Papierki z Magicznej Kartki,
 tusze, 
papierową serwetkę,
 lakier wykończeniowy 
 oraz drobiazgi pasmanteryjne... i mnóóóóóstwo kleju.

wyszło jak wyszło, 

grunt, że babcia (i prababcia jednocześnie) był zachwycona :P 

pozdrawiam zaglądaczy i zaglądaczki:):*





5 komentarzy: