piątek, 12 lipca 2013

MONOCHROMATYCZNIE DLA KLARY

Dobry wieczór, 
dziś zupełnie na słodko...

Niedawno zostałam poproszona o wykonanie kartki ROCZKOWEJ, dla dziewczynki imieniem Klara. Oczywiście
 o-b-o-w-i-ą-z-k-o-w-o z różem... :/ 
no cóż... przeżyłam i to, choć przyznam szczerze, że róż w Malutkich Szczęściach Magicznej Kartki, nie jest aż tak odstraszający... nawet dla tak zagorzałych wrogów różu jak ja...

Jest więc na różowo, monochromatycznie ( no dobra, pojawił się listek zielony na ćwiekach, ale może dziewczyny jakoś przymkną oko na te kilka milimetrów zieleni) Nie mogłam się zdecydować których ćwieków użyć, najchętniej wcisnęłabym je wszystkie :P:P, ale ograniczały mnie wytyczne wyzwania 


oto karteczka wraz z opakowaniem, którą tam zgłaszam





Czyż ta truskaweczka nie jest przesłodka??? 
Wprost ideał do dziewczęcych projektów wszelakich.... 
ale oczywiście w zestawie tylko jeden taki :/

Karteczkę podsyłam również na wyzwanie




Wiem, że klimatem ta kartka NIJAK nie pasuje do scrapków wyzwaniowo... ale konik pojawił się.. :)

to tyle na dziś... :):*

PS. Czy tylko u mnie dziś cały dzień lało??? :/


5 komentarzy:

  1. słodka :)
    u mnie burza, deszcz i wiatr ....

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mniamuśna" karteczka! Nas też aura nie rozpieszcza - raczej jesień, niż pełnia lata :(

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D dziekujemy za udział w wyzwaniu 123

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! koniś prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka karteczka i konik na niej. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń