czwartek, 24 października 2013

Renifer czy jelonek mój drogi Watsonie..?

Dobry wieczór,
Dziś podczas południowych opadów deszczu powstało kilka prostych kartek w kolorystyce nietypowej na święta... 

oto pierwsza z nich...



Połączyłam resztki UhKów z pieknymi Jelonkami, reniferkami czy jak one się tam nazywają ;) 
W każdym razie są tak piękne, że gdybym mogła - stworzyła bym w tym roku wszystkie świąteczne kartki z tym motywem... Niestety mam ( a właściwie miałąm ;) ) tylko cztery arkusze I Kropkowego papieru, po dwa z małego i dużego formatu, który dostałam w zestawie wraz z wyróżnieniem mojej Kartki urodzinowej dla Artimeno na Craftshow:)... hmm chyba o tym nie pisałam jeszcze... ? Ale o tym nie dziś:)

Do kartki dodałam jeszcze szydełkową śnieżynkę, a właściwie jej połowę oraz gwiazdke akrylową z zestawu kreatywnego, zakupionego właściwie dla Małgosi ( pożyczyła mi :P )

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w 

123 Scrapuj Ty

WYZWANIE #24 - Szydełko w ruch!


oraz


dobrej nocy kochani:)




8 komentarzy:

  1. Kartka jest genialna :)A od papieru "jelonkowego " trudno oderwać wzrok - magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ta szydełkowa śnieżynka po prostu wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jelonki wyglądają pięknie a szydełkowa gwiazdka dodaje niezwykłego uroku:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT 1,2,3 - Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały klimat stworzyłaś! Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń