czwartek, 28 listopada 2013

Niezła szopka... :/

tak możnaby określić moje ostatnie niecałe 2 tygodnie... i to z niejednej przyczyny... Czy wy też tak macie? Jest potrzeba przez duże P, nawał pracy, czas goni, a tu wszelki sprzęt się buntuje???? O zgrozo... a wtedy już nawet chęci do czegokolwiek odchodzą... W ten oto sposób, na warsztacie i na blogu powstał mały zastój.. :( Do tego nasza Małgorzatka złapała jakiegoś wstrętnego ś-wirusa i tak, chcąc-nie-chcąc waletujemy w domu... 

no dobra... :/ ale nie po to w końcu odzyskałam łączność, żeby Wam tu narzekać:)

Mam dziś LO, poczynione skromnie na wyzwanie, które juz od poniedziałku wisi w Craft-Szafie:)




Wiem, że wybrane przeze mnie zdjęcie jest takie jakby mało scrapowe, ale czyż nie są to wspaniałe chwile, kiedy coś nam się udaje upiec i stworzyć samodzielnie:)?

temat jak najbardziej aktualny, biorąc pod uwagę że do świąt pozostał niecały miesiąc...


interpretacja zupełnie dowolna, więc zachęcam wszystkich do udziału!!

pozdrawiam i dziękuję, że zaglądacie, pomimo, że mnie nie ma:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz