poniedziałek, 20 stycznia 2014

Leśne tusz tusz...

Witam serdecznie, 

Dziś rusza najnowsze wyzwanie Craft-Szafy, w którym należy wykorzystać TUSZE, duuuużo tuszu:)

Ja postanowiłam stworzyć karteczkę uniwersalną, w klimacie... leśnym??? Taki był zamysł...


Ja użyłam tylko 2 tuszy. Zielony jak można zauważyć na każdym materiale dał nieco inny efekt..


Wykorzystałam stemple Fancy Pants, tusz distress Vintage Photo, Tusz pigmentowy zielony nieznanej firmy (kupiony w pierwszych zakupach, jeszcze zanim wchłonął mnie papier:) Puder do embossingu clear Papermanii, Kwiatek handmade, ale nie przeze mnie, ćwiek Dolina Tęczy, tekturka z Magicznej Kartki, zdobyczne wycinanki:) Papier Piątku 13 i Rapakivi ( niestety zdjęcie jest tak kiepskie, że nie widać żadnych szczegółów -w oryginale spod tuszy i embossingu widać dość wyraźnie zadruk papieru Rapakivi..)

Do zdjęcia podchodziłam jak do jeża,  3 próby podczas weekendu... musicie mi uwierzyć, że to jest najlepsze z nich wszystkich. To oznacza, że albo ja kompletnie nie potrafię zrobić zdjęcia w pochmurny dzień, albo mój 4 letni aparat umiera... Na chwilę obecną, wolałabym, żeby to była jednak opcja pierwsza, bo można ją ewentualnie jakoś bezinwazyjnie poprawić...


Jak zwykle ponarzekałam sobie, aż milo ;)
Tym którzy mnie tu znoszą, życzę dobrej nocy i zapraszam jutro:) 
będzie radośnie, kolorowo i kwiatowo:)








1 komentarz: