sobota, 22 lutego 2014

W klimacie vintage

Wczoraj spędziłam fantastyczny wieczór z Anią, Enczą;) 
Wirtualnie oczywiście, ale jakże owocnie:)

Na pierwszą karteczkę się późniłam, bo w ferworze nieamowicie wyczerpującego wczorajszego dnia zupełnie zapomniałam o warsztatach online ze ScrapButikiem :)

Jednak po kilku chwilach oglądania stwierdziłam, że takj byc nie może ;) zaczęłam szukać sobie jakichś przydasi... ( najwyżej "cośtam" sobie podziubię...) 
i oto na moje szczęście Ania zaproponowała kolejną karteczkę :D:D

Udało mi się coś skleić... coś... wyjątkowo brudnego i nadgnitego ;)


Użyłam skrawków papieru, których nazw nie znam :( 
Jedyne znane mi, to rameczka wycięta z papieru Studio75 mała czarna , washi tape,  róże na tiulu, wtążeczka vintage z na-strychu.pl, dziurkacz DP Craft, tusze: distress vintage photo i Ingvild Bolme Teal Damask, i Gelatos ( do przyzłocenia tu i tam oraz do farbowania koronki, wstążeczki i różyczek),perlmaker Nellie's Choice i oczywiście klej;)



miłego wieczoru... :*

2 komentarze: