piątek, 21 marca 2014

W stylu eko, czyli pierwsza praca dla Nashe-Hobby / Задание Эко стиль.

Hej, dziś rozpoczyna się kolejne wyzwanie na blogu sklepu Nashe-Hobby.

Należy wykonać pracę w stylu eko, z obowiązkowym ptakiem lub elementem jednoznacznie kojarzącym się z ptakiem.
Starałam się zachować styl eko, wykorzystując naturalne materiały...

Hey, today begins a new challenge on the blog Nashe-Hobby store. 

Perform work in eco style, with a bird or an element uniquely associated with the bird. 
I tried to keep the eco style, using natural materials ... 

To moja pierwsza inspiracja w tym zespole:)
This is my first inspiration in this Team :)





Wykorzystałam bazę kraftową, duże i małe szyszki, z których wykonałam gałąź i "kwiatki" w kompozycji, dodałam sianko, i listki wycięte z płótna kraftowego, taśmę washi, szydełkowy kwiatek i button LemonCraft z jajkami w gniazdku, jako symbol narodzin oraz ogrobinę białego gesso.

I used kraft cardstock, large and small cones, from which I made the branch and "flowers" in the composition, I added hay, and leaves cut from the canvas, washi tape, crochet flower and button LemonCraft with eggs in the nest, as a symbol of birth and a little bit of white gesso.

Zajrzyjcie na bloga Nashe-Hobby, sprawdźcie jakie prace wykonały dziewczyny z zespołu!!!
Take a look at the blog Nashe-Hobby, check out what the girls have done the work of our team!!

Задание Эко стиль


miłego dnia:)
Marta.
Have a nice day
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz