niedziela, 8 czerwca 2014

Mapka#45 / Скетч 45

Witam serdecznie i od razu chcialam Was bardzo przeprosić za nieobecność... Cały ostatni tydzień miałam problemy techniczne z siecią i jedynie w telefonie mogłam z niej korzystać. A pisanie postów i wklejanie czegokolwiek przez tel. nie jest aż taką łatwą i komfortową sprawą. Tak uważam ;)

To wszystko nie oznacza jednak, że nic nie robiłam przez cały tydzień ;)


Dziś w ramach zaległości pokażę kartkę kopertówkę, wykonaną w większości z kitu KSZTAŁTY od Polish Kit Project.

Karta wykonana na bazie tej cudownej mapki na naszym blogu Nashe-Hobby.


Hello and immediately I wanted to apologize you for the absence ... The whole last week I had technical problems with the network and the only with my phone I could use it. A writing posts and pasting anything by phone is not quite so easy and comfortable affair. I think so;) 

This all does not mean, however, that I did not do anything all week;) 

Today I show you an envelope card made mostly of SHAPES KIT from Polish Kit Project. 
My Card I made based on this wonderful sketch on our blog Nashe-Hobby.


a oto moja praca: 



Jak widać, nie jest to typowa praca, jaką można u mnie spotkać, ale kit poprostu sam prosi o experymenty!

Długo nie mogłam odważyć, się by pociąć ten KIT, ale jak juz zaczęłam, tak nie mogę skończyć, w prawie każdej mojej pracy pojawia się coś z kitu, tak było już w poprzednich pracach, jednak to ta została wykonana jako pierwsza.

Efekt końcowy pozostawiam do Waszej oceny:)

As you can see, this is not a typical work you can see there, but the kit just asks for Experiments!

A long time I could not dare, to be cut this kit, but as I started, so I can not finish in almost any of my work there is something from kit, so it was in previous work, but this was done first.

The end result will leave to your assessment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz